Цэцэрлэгийн багшийн ажлын цаг ба оюутан ээлжийн багш ажиллуулах үйл ажиллагаанд хийсэн туршилт судалгааны зарим үр дүн
DOI :
https://doi.org/10.56380/v27.1.3Түлхүүр үгс :
Ерөнхий боловсрол, Химийн сургалт, Сургалтын хөтөлбөр, Түүхийн үечлэлХураангуй
Монгол Улсын бодлогын баримт бичгүүдэд цэцэрлэгийн багшийн сургалт, үйл ажиллагаанд бэлдэх, хүүхдийг ажиглах, судалгаа хийх, өөрийгөө хөгжүүлэх нөхцөл боломжийг бүрдүүлэх, тэдний ажлын чанарыг сайжруулахаар 2023 оноос эхлэн бүлэг бүрд хоёр ээлжийн бүлгийн багш ажиллуулахаар тусгасан. Энэхүү ажлын хэрэгжилтийг хангах хүрээнд багшийн ажлын ачааллыг тэнцвэржүүлэх, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих бодит цагийг уртасгахад чиглэн цэцэрлэгт ээлжийн багш ажиллуулан туршиж, цаашид ажиллах боломжийг илрүүлэхийг зорилоо. Цэцэрлэгт ээлжийн багш ажиллуулах туршилтын үйл ажиллагааны явцад бүлгийн болон ээлжийн багшийн үйл ажиллагааг судлахдаа тоон болон чанарын хосолсон аргаар мэдээлэл цуглуулсан. Туршилтын үр дүнд бүлгийн багш нарын ажлын цагийг багасгаж, ээлжийн багшийн заах арга, хүүхэдтэй ажиллах арга барилд өөрчлөлт гарч, цэцэрлэгийн арга зүйч, багш, сурагчдын хамтын ажиллагаа сайжирсан зэрэг туршилтын үр дүнг энэхүү нийтлэлд толилуулж байна.
Хандалтын Статистик
Ном зүй
legalinfo.mn. (2021). Хөдөлмөрийн тухай хууль. Улаанбаатар.
БСШУЯ, Боловсролын хүрээлэн. (2006). Ерөнхий боловсролын сургууль, цэцэрлэгийн багшийн ажлын ачаалал, үнэлгээ. Улаанбаатар.
БШУЯ. (2022). 2021-2022 оны статистик мэдээлэл.
Дэлхийн банк, БТДНТ. (2019). Сургуулийн өмнөх боловсролын дэд салбарын тайлан. Улаанбаатар.
Дэлхийн банк, БТДНТ. (2019). Сургуулийн өмнөх боловсролын дэд салбарын тайлан. Улаанбаатар.
Монгол Улсын Засгийн газар. (2019). Алсын хараа 2050. Монгол улсын урт хугацааны төлөвлөгөө.
Монгол Улсын Засгийн газар. (2020). БШУЯ. Боловсролын салбарын дунд хугацааны төлөвлөгөө.
МУ-ын Их Хурлын Тогтоол. (2020 оны 8 28). МУ-ын ЗГ-ын 2020-2024 оны үйл ажиллагааны хөтөлбөр батлах тухай.