Хэл хүний бүтээл, соёл мөн
DOI :
https://doi.org/10.56380/v28.2.1Түлхүүр үгс :
хүний нийгэм, харилцааны хэрэгсэл, соёлын орчны өөрчлөлт, хэл баяжих, өрсөлдөх чадвар, олон хэлний боловсролХураангуй
Нээлттэй, олон үндэстэн зэрэгцэн оршиж буй өнөөгийн глобаль ертөнцөд хүн хоорондын эдийн засаг, нийгэм, соёлын өрсөлдөөн нэмэгдэхэд олон хэлний боловсрол хүний өрсөлдөх чадварын нэг гол хүчин зүйл болж байна. Нутаг дэвсгэр томтой ч хүн ам цөөтэй, хүчирхэг хөршүүдтэй монголчууд бид дэлхийн том хэлнүүдийн боловсрол эзэмших нь туйлын чухал. Иймээс зохиогч эл өгүүлэлдээ глобаль хөдөлмөрийн зах зээлийн орчинд үндэстнүүдийн өрсөлдөх чадварын нэг гол хүчин зүйл болж буй хоёрдахь, гурав дахь хэлийг монгол хүүхдэд бага наснаас нь зааж сургахыг оновчтой тогтоохын ач холбогдлыг харуулах зорилт тавьсан юм.
Хандалтын Статистик
Ном зүй
УИХ. (2008). Монгол улсын мянганы хөгжлийн зорилтод суурилсан үндэсний хөгжлийн цогц бодлого. Улаанбаатар.
УИХ. (2023). Боловсролын ерөнхий хууль. Улаанбаатар.
Бэгз, Н. (2011). Монголын боловсрол судлалын шинэ прадигма. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.
Бэгз, Н. (2023). Монголын боловсрол судлал. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.
Дамдинсүрэн, Ц. (1957). Монголын нууц товчоо. Хоёр дахь хэвлэл. Улаанбаатар.
Дилав хутагт Жамсранжав, Б. (2000). Ариун сэтгэл авралын үндэс. Улаанбаатар.
Карен, Хорни. (2008). Соёл ба мэдрэлийн өвчин. Дэлхийн нэрт сэтгэл судлаач эрдэмтдийн шилмэл зохиолын хураангуй. Улаанбаатар.
Масару, И. (2005). Гурван нас хүрэхээс нь өмнө. Боловсрол судлал, 4, 70-75.
Мөнхсайхан, С. (2014). Монгол хэлний хятад гаралтай үг. Улаанбаатар.
Нацагдорж, Д. (1961). Түүхийн шүлэг. Зохиолууд. Улаанбаатар.
Өлзийхутаг, Ц. (1982). МААЗ-ын номын сан. Монгол ардын дуу. Улаанбаатар.
Сүхбаатар, О. (2014). Монгол хэлний харь үгийн толь. Улаанбаатар.
Сүхбаатар, О. (2014). Монгол хэлэн дэх самгарди махбод. Улаанбаатар.
Language Policies and Language Education. (2014). Hong Kong.
National Institute for Educational Policy Research of Japan. (2019). Trends in foreign/second language education in Asia and the Pacific. Tokyo.