Дээд боловсролын байгууллагын сургалтын удирдлага мэдээллийн системийн чанарыг сайжруулах нэвтрүүлэх, туршилт судалгааны үр дүн (МУБИС жишээ дээр)
DOI :
https://doi.org/10.56380/mjer.v29.2.4Түлхүүр үгс :
Цахим сургалт, цахим сургалтын систем, цахим сургууль, сургалтын удирлагын системХураангуй
Монгол улсын боловсролын их сургуульд (МУБИС) 2014 оноос нэвтрүүлэн хөгжүүлсэн туршилт судалгааны үр дүнгээр цаашид хэрхэн сайжруулах талаар 100 багш, 1495 оюутан, хөтөлбөрийн албанаас 16 мэргэжилтэн нийт 1611 хүнээс асуулга судалгаа авч үр дүнг SPSS програм дээр боловсруулан эл илтгэлд танилцуулна. Энэ судалгаанд багш, оюутан, оюутан үйлчлэх, хөтөлбөрийн албан мэргэжилтэн бүрээс тус бүрээс 10 асуулга мөн нэмэлт санал зэрэгт дүн шинжилгээ хийж үр дүн боловсруулав. Одоо харин Монгол Улсын Боловсролын Их Сургуульд сургалтын удирдлага мэдээллийн системийг нэвтрүүлэхэд ололттой давуу талууд байсан боловч серверийн динамик байдал, нэг агшинд хандах хэрэглэгчийн тооцоо, хэрэглэгчдэд ойлгомжтой байдлыг сайжруулах тал дээр анхаарал хандуулах шаардлагатай байгаа нь судалгааны дүнгээс харагдаж байна.
Хандалтын Статистик
Ном зүй
Монгол хэл дээрх
Цолмонбаатар, Ц. (2022). ЕБС-ийн сургалтын удирдлага мэдээллийн системийн нэгэн хувилбар боловсруулж туршсан үр дүн диссертац. Улаанбаатар
Оюундарь.Б, (2022). Цахим сургалт зохион байгуулж, туршсан үр дүн Магистрын бүтээл Удирд. Д.Цэдэвсүрэн; Шүүмж. Ц.Нямсүрэн. Улаанбаатар
Оюунжаргал, Н., (2012). Сургалтын төвийн удирдлага мэдээллийн систем. Улаанбаатар
Нямдорж. Н, (2006). Удирдлагын мэдээллийн системийн e-сургалтын (удирдлага, тест, оюутны) модуль МУБИС-ийн удирдлага мэдээллийн системийн хэрэглэгдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа, давуу тал. Улаанбаатар
Буянзаяа, Б., (2006). “Сургалтын мэдээллийн системийн удирдлага” Дээд боловсролын сургалтын үйл ажиллагааг төрийн өмчийн их дээд сургуулийн үйл ажиллагааны цикл, хөтөлбөр хоорондын уялдаа холбоог зохиоцуулах удирдах. Улаанбаатар
Гадаад хэл дээрх
Brush, T. A. (1998). Embedding cooperative learning into the design of integrated learning systems: Rationale and guidelines. Educational Technology Research and Development, 46(3), 5-18.
Chung, C. H., Pasquini, L. A., & Koh, C. E. (2013). Web-based learning management system considerations for higher education. Learning and Performance Quarterly, 1(4), 24-37.
Chaw, L. Y., & Tang, C. M. (2018). What Makes Learning Management Systems Effective for Learning? Journal of Educational Technology Systems, 47(2), 152-169. https://doi.org/10.1177/0047239518795828
Manhiça, R., Santos, A., & Cravino, J. (2022, August). The impact of artificial intelligence on a learning management system in a higher education context: a position paper. In International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education (pp. 454-460). Cham: Springer Nature Switzerland.