Хүүхдэд цогц боловсрол олгох японы загвар - токацу

##article.authors##

  • Ryoko Tsuneyoshi Bunkyo Gakuin University Author

DOI :

https://doi.org/10.56380/mjer.si.2024.05

Түлхүүр үгс :

Нийгэм, сэтгэл хөдлөлийн суралцахуй, Танин мэдэхүйн чадвар, Танин мэдэхүйн бус чадвар, Хичээлийн судалгаа, Цог боловсрол

Хураангуй

Өнөө үед бусадтай хамтран асуудал шийдвэрлэж чаддаг хүмүүс ажлын байрны шаардлагыг хангаж байгааг ЭЗХАХБ-ын 2015 оны PISA үнэлгээний хамтран асуудал шийдвэрлэх ур чадварыг үнэлсэн үр дүн илтгэж байна. Ихэнх улс оронд хамтран ажиллахыг сургуульд шууд заадаггүй, бусад хичээлүүдээр зааж тухайн ур чадварыг эзэмшүүлдэг. Япон улсын хувьд хамтран ажиллах ур чадварын Токацу загварыг ашиглан зааж сургадаг билээ. 
Токацу бол суралцагчид хийнгээ суралцаж болох үйл ажиллагааны систем бөгөөд хүүхдэд боловсрол эзэмшүүлэх цогц загвар юм. Хичээлийн, танин мэдэхүйн бус суралцахуйн туршлагыг сургалтын хөтөлбөрт оруулах, хичээл сургалтыг хичээлийн бус цагаар суралцаж буй мэдлэгийг нэгтгэж интеграцчилахад Токацу загварын ач холбогдол оршино. Нийгэмшил болон сэтгэл хөдлөлийн, танин мэдэхүйн бус суралцахуй нь өнөөгийн бидний хийж буй ажил төрөл болон хүүхдийн сайн сайхан байдалд зайлшгүй шаардлагатай гэж үзэж байгааг ЭЗХАХБ, ЮНЕСКО зэрэг онцолж байна. Токацу загварын хувьд амьдралд чухал хэрэгцээтэй суралцах үйл ажиллагаа нь зөвхөн хичээлийн явцад танин мэдэхүйн хувьд өрнөдөг төдийгүй хичээлийн бус цагаар болон суралцагчдын оршин буй газар, гэр орондоо өнгөрүүлэх цаг хугацаанд өрнөдөг гэдгийг хүлээн зөвшөөрдөг юм. Суралцахуйг зөвхөн сургуулиар хязгаарлалгүй, сургуульд эзэмшиж буй мэдлэг, чадварыг суралцагчдын гэр бүл, орчин тойрноосоо суралцаж буй зүйлстэй нэгтгэх нь хүүхдэд олгож буй боловсролыг бататгаж бэхжүүлдэг байна.

Хандалтын Статистик

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Ном зүй

Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning (CASEL) (2015). Turning momentum into a movement: A three-year strategic plan to position the country for widespread social and emotional learning in schools and districts. Executive summary, FY16–FY18. April, 2015. Retrieved, http://www.casel. org/wp-content/uploads/2017/12/CASEL-Executive-Summary-5.28.15.pdf, March 2018.

Cummings, W. K. (1989). The American Perception of Japanese Education. Comparative Education, 25(3), 293–302.

Dusenbury, L. & Weissberg, R. P. (2017). State Efforts to Promote Social and Emotional Learning in Students: A Status Report. Published by CASEL. January, 2017. http://www.casel.org/wp-content/uploads/2017/01/State Efforts-to-Promote-Social-and-Emotional-Learning-Jan-2017-1-16-17.pdf, March 2018.

Doig, B. & Groves, S. (2011). Japanese Lesson Study: Teacher Professional Development through Communities of Inquiry, Mathematics Teacher Education and Development, 13(1), 77–93. Retrieved 4 November 2018. https://files.eric. ed.gov/fulltext/EJ960950.pdf.

Garcia, E. (2014). The need to address noncognitive skills in the education policy agenda. Economic Policy Institute, Briefing Paper #386. 2 December. Retrieved 8 October 2018. https://www.epi.org/files/2014/the-need-to-address noncognitive-skills-12-02-2014.pdf.

Gardner, H. (1983). Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. New York: Basic Books.

Goleman, D. (1996). Emotional Intelligence: Why It Can Matter More Than IQ. London & New York: Bloomsbury.

Johnson, D. W. & Johnson, R. (1999). Learning Together and Alone: Cooperative, Competitive, and Individualistic Learning, 5th ed. Boston, MA: Allyn & Bacon.

Jung, H., Kwauk, C., Nuran, A., Robinson, J. P., Schouten, M. & Tanjeb, S. I. (2016). Lesson Study: Scaling Up Peer-to-Peer Learning for Teachers in Zambia. Washington, DC: Brookings Institution.

Kokuritsu Kyoiku Seisaku Kenkjyujyo (2016a). Gakkyu/gakko bunka o tsukuru tokubetsu katsudo (chugakko hen). Tokyo: Tokyo Shoseki.

Kokuritsu Kyoiku Seisaku Kenkjyujyo (2016b). OECD seito no gakushu totat sudo chosa — 2015 nen chosa kokusai kekka no yoyaku (OECD Programme for International Student Assessment). Issued by the Kenkyujyo. https://www.nier.go.jp/kokusai/pisa/pdf/2015/03_result.pdf. Retrieved June 2018.

Lewis, C. (1995). Educating Hearts and Minds: Reflections on Japanese Preschool and Elementary Education. Cambridge: Cambridge University Press.

Lewis, C. (2006). Lesson Study: A Handbook of Teacher-led Instructional Change. National Council of Teachers of Mathematics.

Lewis, C., Perry, R. R. & Hurd, J. (2009). Improving mathematics instruction through lesson study: A theoretical model and North American case. Journal of Mathematics Teacher Education, 12(4), 285–304.

Nagata, T. (2018). Aratana gakushu shido yoryo ni okeru kyaria kyoiku. Issued by MEXT (Ministry of Education, Japan). Retrieved 6 November. http:// www.mext.go.jp/apollon/mod/pdf/newcareer_h28_20180223.pdf.

National Commission on Excellence in Education (1983). A Nation at Risk: The Imperative for Educational Reform, April.

OECD (2018). PISA 2015 Results in Focus. Issued by the OECD. https://www. oecd.org/pisa/pisa-2015-results-in-focus.pdf, June.

Rappleye, J. & Komatsu, H. (2017). How to Make Lesson Study Work in America and Worldwide: A Japanese Perspective on the Onto-Cultural Basis of (Teacher) Education, Research in Comparative and International Education, 12(4), 398–430

Schanzenbach, D. W., Nunn, R., Bauer, L., Mumford, M., & Breitwieser, A. (2016). Seven Facts on Noncognitive Skills from Education to the Labor Market. The Hamilton Project. Washington, DC: Brookings Institution. Retrieved 8 October 2018. http://www.hamiltonproject.org/assets/files/ seven_facts_noncognitive_skills_education_labor_market.pdf.

Scupin, R. (1997). The KJ Method: A Technique for Analyzing Data Derived from Japanese Ethnology. Human Organization, 56(2), 233–237.

Shimahara, N. & Sakai, A. (1995). Learning to Teach in Two Cultures: Japan and the United States. New York & London: Garland.

Slavin, R. E. (1983). When Does Cooperative Learning Increase Student Achievement? Psychological Bulletin, 94(3), 429–445

Slavin, R. E. (1989). Cooperative Learning: Theory, Research, and Practice. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.

Stigler, J. W. & Hiebert, J. (1999). The Teaching Gap. New York, NY: Free Press.

Tsuneyoshi, R. (2001). The Japanese Model of Schooling: Comparisons with the United States. New York, NY: RoutledgeFalmer.

Tsuneyoshi, R. (ed.) (2012). The World of Tokkatsu. With the assistance of Tamaru, M. T. http://www.p.u.-tokyo.ac.jp/~tsunelab/tokkatsu/

##submission.downloads##

Нийтлэгдсэн огноо

2024-12-26