Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
MONGOLIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Current
Archives
Сэтгүүлийн тухай
Сэтгүүлийн танилцуулга
Өгүүлэл илгээх
Editorial Team
Нууцлалын бодлого
Contact
Search
Бүртгүүлэх
Нэвтрэх
Home
/
Archives
/
Vol. 26 No. 1 (2021): Бүх түвшний тогтвортой хөгжлийн боловсролд тулгарч буй онол практикийн асуудлууд
Vol. 26 No. 1 (2021): Бүх түвшний тогтвортой хөгжлийн боловсролд тулгарч буй онол практикийн асуудлууд
Published:
2021-12-30
Articles
Тогтвортой хөгжил дэх хүний хөгжил, төлөвшлийн асуудлууд
Надмид Бэгз (Author)
PDF (Mongolian)
Ерөнхий боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөрт тогтвортой хөгжлийн үзэл санаа, агуулга, арга зүй тусгагдсан байдалд хийсэн судалгааны үр дүн
Нямгэрэл Ч, Нэргүй Н, Шинэцэцэг Э, Туяа А (Author)
PDF (Mongolian)
Уур амьсгалын өөрчлөлтөд дасан зохицох сурагчдын зан үйл, хандлагыг судалсан үр дүн
Батчулуун Е, Уранчимэг Г (Author)
PDF (Mongolian)
Багшлахуйн хөгжлийн кластер: Бодлого төлөвлөлтийн баримт бичиг болон боловсролын хуулиудад хийсэн шинжилгээний үр дүн
Т.Ням-Очир, Н.Нэргүй, Нямгэрэл Ч (Author)
PDF (Mongolian)
Competencies of ESD multipliers: What knowledge do teachers and non-school actors have? Results from an empirical research
Reinke, V (Author)
PDF
Current situation and challenges in teacher education for climate change education: Toward expansion in asia
Fujii, H (Author)
PDF
Дээд удирдлага дахь жендэрийн эрх тэгш байдлыг судлах нь (Монголын их сургуулиудын жишээн дээр)
П.Анар (Author)
PDF (Mongolian)
Partnership and education for sustainable education
Dagbaeva, N (Author)
PDF
Дээд боловсролын сургалтын байгууллагын хөгжил, тогтвортой хөгжлийн зорилтуудын хэрэгжилтэд үзүүлэх үр нөлөөг үнэлэх асуудалд
Н.Эрдэнэхүү, П.Нямсүрэн, М.Өлзий-Орших (Author)
PDF (Mongolian)
Language
English
Монгол